torsdag 22. april 2010

Vår - møkkete unger og møkkete klær

Vaskemaskina går for tida døgnet rundt. Kommer ikke unna det her i huset, enda ungene har 2 parkdresser hver og flere par gummibukser. Barnehagen ligger litt "oppi bygda" og der er det enda igjen en del snø på lekeplassen, mens andre uteområder består av sand og gjørme. Da jeg henter dem om ettermiddagen er ungene full i møkk i ansiktet og klærne kan man knapt se den opprinnelige fargen på. Det synes at de har hatt det gøy. Men, mine håpefulle er ikke ferdige med uteleken, så da de kommer hjem er det bare å ta på tørre og rene klær som holder seg rene i nøyaktig ett minutt :)) Om kvelden er det bare å mate vaskemaskina med uteklær. Takk og pris for at jeg har kortprogram på 30 minutter som skyller og vasker det raskt!  :)
Vi voksne nyter solen og at vi kan begynne å ta fatt på hagen igjen.

Endelig kan jeg blogge igjen også. Det var ikke noe å gjøre med bildene jeg mistet under kræsjet, men pc'n er da oppe og går igjen. Og ekstern harddisk er desidert først på innkjøpslista nå!

Denne lo'en laget jeg da jeg var på Grorudtreffet. Åh, så gøy vi hadde det!!
Fikk laget 10 sider, 8 av dem i lettersize! I år skulle vi til og med sove på lokalet. Var litt spent på om det kom til å bli noe søvn overhodet, men det ble det gitt. Takker alle som holdt snorkekonsert for at de dysset meg i søvn *fnise*

2 kommentarer:

Hege sa...

Kjempeflott LO! Fint med de gule thickersene og tagen med tekst. Imponerende å ha laget så mange LOer på en helg!

Ha en fin dag!

lise sa...

nydelig LO med masse flotte detaljer:) vaskemaskina og skotørkere går i ett her også, Erik har endelig funnet ut at det er gøy å være ute å leke i sand og vann,men blir mye skittne og våte klær av det.. er ikke så lenge siden han begynte å hyle viss han fikk sand på seg:P så nå vasker jeg gjærne klærne bare han trives ute:) ønsker deg en flott helg!!