fredag 5. mars 2010

"Gresskardagen" og skirenn i barnehagen

Jeg sliter litt med motivasjonen til å blogge for tida. Vet ikke, men kan hende det har noe med at jeg sjelden har noe å legge ut hver dag, eller ihvertfall annenhver dag. Så jeg går igrunn rundt og funderer på om jeg skal gi opp hele greia,eller fortsette.....

Idag ble jeg med ungene i barnehagen. Der skulle det arrangerers Mart'n skirenn og en mini-Mart'n.

Så jeg ble med som heiagjeng. Jammen går han fælt på ski, den sønnen min. Ble helt overrasket jeg over hvor fort han gikk. Han var skikkelig kry over å ha med mamma'n sin som heiet.

Det var nå bare jeg og en bestefar som var tilstede som utenforstående tilskuere. Men det var skikkelig artig. Mange kommende skitalenter der ja.
Er veldig glad for at jeg har anledning til å følge ungene på denne måten. Vi blir nok ikke rike på penger og gull, men vi blir rike på mange andre måter, og i det lange løp tror jeg det teller en hel del.
Men, jeg skal ikke engang begynne med hvor mye negative holdninger og meninger jeg har møtt i disse årene jeg har jobbet lite. Fei for egen dør sier jeg bare!

1 kommentar:

lise sa...

nydelig LO som alltid:) skikkelig herlige farger, digger oransje LOer!!
synes ikke du skal slutte å blogge, man trenger jo ikke legge ut noe hver dag..
Synes det er kjempeflott at du er hjemme med ungene så mye som du kan, jeg har hatt fri hver onsdag nå det første året til Erik i barnehagen, har vært så hærlig å ha noen dager der det er bare vi:)
og jeg synes alle som har råd til å jobbe litt mindre burde gjøre det for å være sammen med barna!!!