onsdag 10. mars 2010

Pynteegg til påske

Jaaaaaa, sånn kan det gå da mor "bare" skal opp på loftet for å hente fram litt isoporegg o.l som "hun visste at hun hadde et sted"  hehe. Så da jeg endelig fant esken var det mye mer oppi der enn jeg husket, og heldigvis var det mange med egg-fasong. Ja, for tanken var nemlig at jeg skulle finne disse eggene slik at jeg og ungene kunne sette oss ned innimellom å lage litt kyllinger og sånt til påske. De synes det er kjempegøy å lage ting. Men altså, det endte opp med at jeg lurte på om det gikk an å spraye disse med glimmermist og dro de med meg til scrappepulten. Resultatet med glimmermist var ikke helt vellykket...dvs. den grønne festet seg ok, men den rosa var håpløs, så da jeg hadde blåst den tørr med embossingpistolen, fikk den seg en omgang med akrylmaling. Det ble en litt stilig effekt for da blandet glimmermisten som var igjen seg med malingen.Og så gikk resten på ren scrapperefleks.
Heldigvis er det mange egg igjen, så ungene skal få boltre seg med maling og lim :)

3 kommentarer:

lise sa...

WOW!! disse var nyydelige!!! *hmm lurer på om vi har sånne liggende en plass..* må kanskje stjele ideen din her:) utrolig lekkert!!

Ann Hedvig sa...

Lekre :o)

Ann Hedvig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.