fredag 14. januar 2011

Godt nytt år


Litt på etterskudd, kanskje, men dog.. :)
Her inne har det vært stille leeeeeeeenge, men har igrunn TO nyttårsforsetter i år, og det er å prøve å få 1) blogge litt mer regelmessig og 2) scrappe!!! Sistnevnte har vært et enormt savn det siste året, men har ikke funnet plass til det rett og slett. I år har jeg allerede scrappet 3 lo'er. De må jeg forøvrig huske å ta bilde av. Jeg er jo helt ute av rutine her skjønner jeg :)

Idag har jeg vært på helgehandel, og tok meg tid til å svippe innom BR lekebutikken. Der var det SALG - og jeg endte opp med en hel del julegaver til neste jul for en billig penge. Playmobil og Lego er liksom en sikker vinner her i huset :) Egentlig var det Hama perler i både midi og maxi jeg skulle se etter, og ja, jeg kjøpte det også :) Så i helgen kan knottene mine perle. De har helt dilla på det om dagen.

Jeg skal dykke ned i bildene mine, for jeg skal scrappe i helga (og jobbe littegrann, men pyttsann..)
Ha en flott helg!

1 kommentar:

lise sa...

Heisann! Godt nyttår! Gøy å se at det skjer noe i bloggen din igjen, gleder meg til å se hva du tryller frem av LOer i år:-) god helg og kos deg med scrappinga!