mandag 16. august 2010

Fortsatt litt sommer igjen

I helgen har det virkelig vært helt fantastisk sommervær! Og vi, både mannen og jeg, har hatt frihelg. Begge dagene har vi vært i selskap. Lørdag i 4 års dagen til vår niese, og søndag feiret jeg dagen min. Jeg har egentlig ikke feiret dagen min siden jeg fyllte 30, så det var vel igrunn på tide igjen nå :)
Lekestua vi satte opp i vår, ble en stor suksess. Ungene har stort sett bodd uti der hele sommeren. I løpet av sommeren har den også blitt malt, både utvendig og innvendig, og selvsagt innredet med litt møbler. Etter å ha lett både lenge og vel fant jeg endelig rødt stoff med hvite prikker, så da ble det gardiner også.


Oppvaskbenken har mannen laget, og morfar stilte med en gammel kran. Er det noen sak!? :)

Nå har vi vært tilbake i jobb og barnehage i 2 uker allerede. Snuppelure går nå 3 dager i barnehagen, så det betyr noen stille dager for mor på dagtid før jeg drar på jobb om kvelden. I løpet av høsten/vinteren håper jeg å finne meg en ny jobb, med flere timer og mer på dagtid.

Nå skal jeg tilbake på loftet og rydde. Ha en flott dag!!!!

Ingen kommentarer: