tirsdag 15. januar 2013

2 år!

2 år siden sist jeg postet noe på denne bloggen! Men det er helidigvis ikke 2 år siden jeg scrappet sist :-) Det har jeg gjort litt til og fra hele veien, men jeg har absolutt ikke hatt lyst til å poste på bloggen. En gang en scrapper, alltid en scrapper.
Nå har jeg altså lyst til å blogge igjen,  men nå blir det ikke noe kjør med å skulle være først ute med det siste, eller prøve å henge med på å være revlusjonerende og unik. Nå blir det bare meg og mitt, og bare KOSEN med å scrappe. Derfor ingen bloggliste over andre scrappebloggere, eller produktlister. Aaaaaltfor mye stress å skulle huske og forholde seg til.
 
Uansett, før jul fikk jeg lyst til å lage noen små personlige gaver til noen av de fine damene i mitt liv. Men hva??? Surfe litt, og vips hadde jeg masse ideer! Det er ingen tvil, det er så mange flinke og kreative folk der ute, og takk og pris for at så mange deler. Noen få tastetrykk, så har man en hel idebank foran seg.
 
 

 
Jeg pyntet store fyrstikkesker, og la de en cellofanpose på ca.15x15 sammen med tre telys. Det ble en kjempekoslig gave! På jobben kjøpte jeg 3-pk gaveposer som jeg også dekorerte.
Oppi disse gaveposene la jeg en cellofanpose med fyrstikkeske og telys, samt litt sjokolade! Super venninnegave, som ikke skal være så mye eller så dyr. Og etter tilbakemeldingen å dømme var det helt midt i blinken :-)
Jeg lette en del etter fine bilder til å bruke, men endte opp med å kjøpe collageark hos Nicecrane Design, og det angrer jeg ikke på. Disse kan brukes igjen og igjen og igjen.....og til og med justere størresle og det hele :-) Sånt liker vi!!
 
Jeg må vise hva jeg fikk til jul også....men det får bli imorgen, eller en annen dag :-)

Ingen kommentarer: