onsdag 30. januar 2013

Ny rulledings

Det går litt opp og ned hvor ofte jeg bruker dies og sånn i scrappinga. Men i høst fikk jeg helt dilla igjen. Spellbinders var skikkelig i vinden da jeg tok pause fra scrappeblogging, og siden jeg ikke scrappet ofte, skaffet jeg meg aldri noen Spellbinder dies. Ikke før nå. I høst kjøpte jeg mine første og oppdaget fort at min gamle gode Revolution fra QuicKutz var for liten....så jeg ønsket meg en rulledings som var litt større. Og gjett hva som lå under juletreet???
Joda, en Spellbinder Grand Calibur!!!
 
 
Vi to har kosa oss en del allerede, og mens jeg lå hjemme med influensa tidligere, klikket jeg hjem noen go'saker
 
 
Igår klikket jeg hjem noen digitale collage ark fra en dame på Etsy, som jeg har lest om flere steder, så ikveld har jeg tenkt å kose meg med dem :)) Eller scrappe bilder? Var nemlig og hentet over 300 bilder hos Elkjøp tidligere idag også.....hmmm...valgets kvaler her. Kanskje litt begge deler!
 
 
 



1 kommentar:

Verind sa...

Spennende med ny maskin :) Tar denne alle sorter dies? (TH, Cuttlerbug, marianne osv osv)