tirsdag 27. mai 2014

Før og nå...

Dette er til en Grublis oppgave inne hos bloggen Scrappelyst. En oppgave man må GRUBLE litt på :) For min del har den sittet veldig langt inne. Men så fant jeg ut at det hadde jo vært morsomt å scrappe en gammel LO i den stilen jeg (for det meste) scrapper i nå. 
Som de fleste andre ser jeg jo at scrappestilen min har endret og utviklet seg til det bedre, men allikevel, jeg kunne aldri tenkt meg og scrappe om igjen bildene, bare for at albumet skal se penere ut. Jeg prøver jo å lære barna mine, at skal man bli god på noe, må man øve og øve, og gjøre ting maaaaange ganger før man blir skikkelig god. Derfor synes jeg albumene mine er et godt eksempel på nettopp dette.
Min datter på 6 år elsker å scrappe sammen med meg. Hun har eget album, eget lim, skjærebrett og stæsj (ekte scrappeting, noe nytt og noe gammelt) og hun koser seg stort når hun blar i scrappealbumene våre, uansett om sidene er scrappa i går eller for 8 år siden :)
 
Dette er en av de første lo'ene jeg scrappet av eget barn. Jeg scrappet noen få sider av tantebarn før det, men det var nå det begynte for alvor. Det er 8 år siden. Egentlig synes jeg den er nokså behagelig å se på. Ingen grelle farger. Men hadde den blitt scrappet i dag, hadde den blitt sånn som dette ;
 
 
Jeg konverterte til A4 format for lenge siden. Mer praktisk å putte lo'ene inn i plastlommer og inn i ringperm for min del :)
 


6 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Så nydelig LO du har laget og så gøy å se utviklingen siden den første LOen. Virkelig vakre sider begge to synes jeg!

Takk for at du deltar på Grublis-utfordringen vår. Det setter vi stor pris på!

Kristin hos Scrappelyst

Hege sa...

Så nydelige LOer begge to, og for et utrolig herlig bilde!!
Gøy å se stilutviklingen din :-)

Takk for at du deltar i Grublisen vår :-)

Hege hos Scrappelyst.

Katrine E. Bråten sa...

Likte begge loene dine kjempegodt, jeg. Men jeg ser en utvikling i stilen, så absolutt. Den er kanskje mer definert nå? ;)

Tusen takk for at du deltar i grublis-utfordringen vår hos Scrappelyst!

Katrine, Scrappelyst

Scratch sa...

Jeg synes begge LOene var veldig flotte! Og et utrolig flott bilde! Tusen takk for at du deltar i grublisutfordringen vår!

Linda, Scrappelyst :)

Arnlaug sa...

Nydelige sider begge to<3

Elin sa...

Dette var jo to kjempeflotte LO'er da! Hver sin stil, hver sitt utrykk :) Takk for at du delta hos oss i Scrappelyst.

Elin