fredag 18. juli 2014

Sommer og sol, gode dager

Litt scrapping blir det i sommervarmen :) Innimellom blir sommerdagene ganske intense, man vil få gjort mest mulig ut av dem. Så jeg er glad jeg har mulighet til å bare trekke meg helt tilbake, og bare lage noe og la tankene flyte avgårde. Bildet på denne LO'en er et snapshot med mobil, tatt nettopp på en varm sommerdag nå i sommer hvor vi gjorde om verandaen til "Syden", med paraplydrinker, bøker og blader og selvfølgelig et badebasseng. Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal bli flinkere til å sende over disse snapshotene til Dropboxen og faktisk scrappe dem. Jeg er ikke lenger like flink til å ha speilrefleksen klar til enhver tid. Barnas tempo har endret seg, dermed også måten jeg tar bilder på. Men mobilen er jo så og si alltid med, og det blir mye bilder der som absolutt er verdt å scrappe.
 
 
I og med Scrappelyst har Grublis oppgave med "Klin og klæsj" denne måneden, slenger jeg meg like gjerne med der :)
 
Fortsatt god sommer!!!


3 kommentarer:

Hege sa...

Herlig LO!
Digger bakgrunnen du har laget.
Merker også at det blir mer og mer mobilbilder... men de kan jo selvfølgelig scrappes de også.

Tusen takk for at du deltar i klin og klæsj -grublisen hos Scrappelyst.

Hilsen Hege.

Katrine E. Bråten sa...

Flott layout og utrolig stilig bakgrunn du har laget!

Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos scrappelyst :)

Katrine

Kristin Langnes sa...

Utrolig lekker LO og jeg bare elsker den kreative bakgrunnen din!

Takk for at du deltar i utfordringen hos oss i Scrappelyst.