onsdag 28. januar 2015

Januarutfordring hos Scrappelyst - fødselsdag!

Noen blogger blir jeg nok aldri, selv om jeg gang på gang tenker at "nå...nå skal jeg virkelig..." Så derfor blir det nok bare et sted å legge inn bilder da jeg føler for å delta på noe i scrappeverdenen.

Jeg har hatt litt scrappetid igjen, så denne gangen hadde jeg et bilde (eller jeg hadde maaaange...) som passet til temaet "Fødselsdag", så dermed valgte jeg å henge meg på.
Det er fra min sønns 5 års dag (nå er han straks 9....så mao...jeg henger veeeldig etter)

Bildet er nok ikke så bra, men det får duge. Sliter litt med speilrefleksen om dagen. Det feirer 10 års dag i år, så det er mulig det er klart for å skiftes ut. Men ikke akkurat nå.
5 års dag med Spiderman kake. Har prøvd å lage litt feststemning med QuicKutz ballonger med masse Frantage embossing pulver. Ble ganske så kult :)

 
 

2 kommentarer:

Katrine E. Bråten sa...

Flott layout! Kjempefin detalj med ballongene :)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Katrine

Kristin Langnes sa...

Så koselig og flott Layout! Herlige detaljer og fin stil!

Takk for at du deltar på fødselsdags-utfordringen hos Scrappelyst!