fredag 22. juni 2018

Transport it - Simon Says Stamp Monday challenge

Hei! Dette føles utrolig rart, siden jeg bestemte meg for at jeg aldri mer skulle skrive blogg. Men her er jeg, og det er ikke uten grunn. Jeg skal delta på min aller første utfordring på 3 år, og da må man jo ha et sted å poste :)
Dette er mitt bidrag til Simon Says Stamp Monday challenge denne uken. ( I will start linking and stuff once I remember and figure out how I did that,..... it's been 3 years since I made a blogpost....)



The background is made using Finnabair's Light Paste with a gears stencil. When dry, I had some fun with Tim Holtz' distress stains. The checkered pattern is also a Finnabair stamp.
For embellishing I have used Tim Holtz snippets. The tab is made from a QuicKutz die, and there is some old Norwegian postage stamps from back in the days :)

The plane is from Tim Holtz'  sidekick order "Travel" and the leaves and flowers from the "Funky Florals #3" die set.
All the edges are distressed using distress ink "Walnut stain", and on the leaves and flowers I have used "Faded jeans" and "Forest moss". The sentiment is Tim Holtz' "Snarky" sentiments :)



Well, I think these people are having a blast on vacation, and they sent a postcard home telling everybody about it :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så hva som skjer videre vet jeg ikke. Jeg har noen flere utfordringer jeg skal delta på. Jeg har drevet med papirhobby jevnt og trutt i over 1 år nå, og jeg har fulgt med på utfordringer og lignende fra sidelinjen. I det siste har det klødd litt i fingra etter å bli med, så nå tar jeg sjansen. Hvis jeg skulle begynt å blogge igjen, vil jeg nok at den skal "være noe", altså i form av inspirerende, kanskje jeg til og med vil lære bort litt tips og triks....men jeg får se.  Ha en super helg!

1 kommentar:

Sandra sa...

Fabulous project, love the grungy vibe, and lots of texture and details. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra